Školenia a kurzy
Pre komplexnejšie zabezpečenie potrieb našich klientov poskytujeme aj služby v segmente vzdelávania v oblasti kvality, životného prostredia, BOZP, softskills a manžérskych zručností. Naše kurzy sú akreditované Akreditačnou komisiou Ministerstva školstva SR.
Jednotlivé školenia vykonávame ako:
- uzavreté – len pre potreby organizácie klienta a jeho zamestnancov (tieto školenia si môžete priamo objednať, resp. vyžiadať cenovú ponuku),
- alebo otvorené – termíny v sekcii „NOVINKY“. Tu nájdete naplánované termíny školení, ako aj možnosť prihlásenia sa prostredníctvom priloženej prihlášky.
Systémové kurzy
- Požiadavky štandardu ISO 9001:2008Oboznámiť účastníkov s požiadavkami štandardu ISO 9001:2008 s previazaním na praktické ukážky a praktické príklady (prezentácia môže byť uspôsobená podľa požiadaviek účastníkov). Požiadavky štandardu ISO 9001:2008 a ich praktická aplikácia v podmienkach spoločnosti, ich vzťah k normám radu ISO 9000 a kompatibilita s inými systémami manažérstva. Požiadavky na implementáciu SMK podľa požiadaviek ISO 9001.
- Požiadavky štandardu ISO/TS 16949:2009 Oboznámiť účastníkov s požiadavkami štandardu ISO/TS 16949:2009 s previazaním na praktické ukážky a praktické príklady (prezentácia môže byť uspôsobená podľa požiadaviek účastníkov). Požiadavky štandardu ISO/TS 16949:2009 a ich praktická aplikácia v podmienkach spoločnosti. Zodpovednosť manažmentu a manažérstvo zdrojov, implementácia SMK podľa požiadaviek ISO/TS 16949.
- Kurz interných audítorov podľa ISO 9001:2008 Oboznámiť účastníkov s požiadavkami štandardu ISO 9001:2008 s previazaním na praktické ukážky a praktické príklady (prezentácia môže byť uspôsobená podľa požiadaviek účastníkov). Pripraviť účastníkov na vykonávanie auditov podľa štandardov ISO 9001:2008. Objasnenie princípov manažérstva kvality, procesného prístupu, výkon auditov podľa ISO 9001:2008 a predpoklady pre výkon auditu vrátane prístupu audítorov. Proces auditovania (príprava, auditovanie, hodnotenie, záverečné stretnutie, nápravné opatrenia, záznamy z auditu a dokumentácia, formuláre) a praktické cvičenia.
- Kurz interných audítorov podľa ISO 14 001:2004 Oboznámiť účastníkov s požiadavkami štandardu ISO 14 001:2004 s previazaním na praktické ukážky a praktické príklady (prezentácia môže byť uspôsobená podľa požiadaviek účastníkov). Pripraviť účastníkov na vykonávanie auditov podľa štandardov ISO 14 001:2004. Objasnenie princípov environmentálneho manažérstva, procesného prístupu a predpoklady pre výkon auditu vrátane prístupu audítorov. Proces auditovania (príprava, auditovanie, hodnotenie, záverečné stretnutie, nápravné opatrenia, záznamy z auditu a dokumentácia, formuláre) a praktické cvičenia,
- Kurz interných audítorov podľa OHSAS 18 001:2007 Oboznámiť účastníkov s požiadavkami štandardu OHSAS 18 001:2007 s previazaním na praktické ukážky a praktické príklady (prezentácia môže byť uspôsobená podľa požiadaviek účastníkov). Pripraviť účastníkov na vykonávanie auditov podľa štandardov OHSAS 18 001:2007. Objasnenie princípov štandardov bezpečnosti, procesného prístupu a predpoklady pre výkon auditu vrátane prístupu audítorov. Proces auditovania (príprava, auditovanie, hodnotenie, záverečné stretnutie, nápravné opatrenia, záznamy z auditu a dokumentácia, formuláre) a praktické cvičenia,
- Kurz interných audítorov systému manažérstva bezpečnosti potravín (IFS, BRC,ISO 22000,FAMIQS) Oboznámiť účastníkov s požiadavkami relevantných štandardov s previazaním na praktické ukážky a praktické príklady (prezentácia môže byť uspôsobená podľa požiadaviek účastníkov). Pripraviť účastníkov na vykonávanie auditov. Druhy auditov, plánovanie, príprava, realizácia a vyhodnotenie auditov v zmysle ISO 19011:2002, metodika auditu, praktické cvičenia vykonania interného auditu, psychológia a komunikácia pri audite, asertivita
- Kurz interných audítorov QMS podľa ISO/TS 16949:2009 Oboznámiť účastníkov s požiadavkami štandardu ISO 16949:2009 s previazaním na praktické ukážky a praktické príklady (prezentácia môže byť uspôsobená podľa požiadaviek účastníkov). Pripraviť účastníkov na vykonávanie auditov podľa štandardov ISO16949:2009. Druhy auditov, plánovanie, príprava, realizácia a vyhodnotenie auditov v zmysle ISO 19011:2009, metodika auditu, praktické cvičenia vykonania interného auditu, psychológia a komunikácia pri audite, asertivita.
- Externý audítor Oboznámiť účastníkov s požiadavkami platných štandardov s previazaním na praktické ukážky a praktické príklady (prezentácia môže byť uspôsobená podľa požiadaviek účastníkov). Pripraviť účastníkov na vykonávanie auditov. Objasnenie základných činností pri externom audite: procesný manažment, procesné riadenie podľa medzinárodných štandardov, oblasti zamerania pri externých auditoch, nástroje zlepšovania, systém auditovania, metodika auditovania, tímová práca, EFQM, asertivita – komunikácia pri audite
- Manažér kvality Oboznámiť účastníkov s požiadavkami štandardu ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 a ostatných relevantných noriem s previazaním na praktické ukážky a praktické príklady (prezentácia môže byť uspôsobená podľa požiadaviek účastníkov). Modelové vedenie ľudí v oblasti kvality a manažérskych systémov
- Workshop 5S Nerobíme 5S len ako teoretické školenie – ľudia sa síce niečo dozvedia, ale je malá pravdepodobnosť, že 5S bude dobre implementované. Realizujeme 5S formou Workshopov, kde sú zapojení pracovníci zákazníka do celého projektu a získavajú praktické skúsenosti. Workshop pozostáva z teoretickej a praktickej časti – priamo počas neho dôjde k aplikácii konkrétnych 5S akcií. Kladieme dôraz na to, aby sa Workshopu zúčastňovali aj výrobní pracovníci (supervízori), prípadne údržbári – budúci garanti funkčného 5S.
- Global 8D Cieľom projektu je štandardizovať metodiku G8D v súlade s ISO/TS 16949 – smernicami pre dodávateľov automobilového priemyslu, aplikovať tímovú metodiku riešenia problémov G8D na vybraný problém, tento vyriešiť a tým poskytnúť účastníkom praktické znalosti a zručnosti pre využívanie týchto nástrojov. V priebehu projektu je účastníkom vysvetlené prečo je vhodné využívať metodiku ‚8D‘, aké sú možnosti riešenia problému metódou G8D a prečo je žiaduce vedenie záznamov zo stretnutí tímu (dokumentácia ‚G8D‘)
- Six Sigma Kurz je určený pre manažment, vedúcich a odborných pracovníkov organizácie zodpovedných za nástroje zlepšovania. Kurz pozostáva z úvodu do filozofie ‚Six Sigma‘, definovania projektov a plánu zvyšovania výkonnosti procesov, metodiky a nástrojov ‚DMAIC‘ a návodu na implementáciu ‚Six Sigma‘ v spoločnosti. V ďalších krokoch kurz pokračuje tréningami a úlohami ‚Black Belts‘ a ‚Green Belts‘.
- TQM Objasniť účastníkom kurzu filozofiu Total Quality Management (TQM) a Six Sigma a ich vplyv na spokojnosť vonkajších zákazníkov. Poukázať na trendy v manažérskych systémoch. Objasniť vzťah ISO 9001:2000, ISO/TS 16949, TQM a Six Sigma. EFQM Excellence Model v praxi. Aplikácie TQM a Six Sigma vo výrobe a službách.
- EFQM EFQM model excelentnosti slúži pre hodnotenie ‚excelentnosti‘ organizácie. Organizácia môže posúdiť, aká je ‚dobrá‘ vzhľadom na model a porovnať svoje výsledky hodnotenia excelentnosti podľa modelu s inými. Okrem toho je to nástroj pre zvyšovanie excelentnosti. Pre hodnotenie definuje 9 kritérií. Pri hodnotení sa určí počet bodov pre každé kritérium. Výsledok sa môže porovnať s inými alebo organizácia pravidelne robí hodnotenie a vie, ako sa vyvíja. Podľa hodnotenia spozná svoje slabé stránky a môže určiť, čo je potrebné zlepšiť. TQM používa EFQM model excelentnosti tam, kde to potrebuje.
- EPR Poskytnúť efektívne postupy a posilniť schopnosť zavádzať do praxe metódy vytvárania zákaznícky orientovaného procesného modelu organizácie, hodnotenia efektívnosti procesov a ich zlepšovania v súlade s poslaním a víziou zadefinovať model hlavných, podporných a riadiacich procesov s určením vstupno-výstupných väzieb, zdrojov a riadenia jednotlivých procesov. Identifikovať kľúčové procesy a vytvoriť systém merania indikátorov výkonnosti procesov.
- Audit procesu Kurz zahŕňa zvládnutie požiadaviek na audity procesu a prípravu účastníkov kurzu na vykonávanie auditov procesov QMS. Definuje cieľ, vzťah medzi auditom systému, procesu a výrobku, aplikáciu procesných auditov v praxi a príklad modifikácie procesných auditov pre špecifiká firmy (praktické príklady).
- SPC – Metóda štatistického riadenia procesovÚlohou je objasniť princípy trvalého zlepšovania kvality a štatistickej regulácie procesov pomocou štatistických metód, čo kedy a ako riadiť pomocou týchto metód, efektívne využívanie IT technológií
Soft Skills
- Starostlivosť o kľúčových zákazníkovPodpora zručností rozvíjania efektívnych, dlhodobých partnerských vzťahov v oblasti nákupu a predaja prostredníctvom osvojenia si moderných skúseností zhrnutých pod pojmom ‚Key Customer Relationship Manager (KCRM)‘. Koncepcia vzťahu s kľúčovým zákazníkom a firma orientovaná na zákazníka. Dopad KCRM na ľudské zdroje. Vyjednávanie s kľúčovým zákazníkom a prečo strácame zákazníkov.
- Základné komunikačné zručnostiOsvojenie si pravidiel efektívnej komunikácie, využitie komunikačných techník v praxi. Komunikácia ako základný pracovný nástroj pre pracovné vzťahy, riadenie, obchod, starostlivosť o zákazníka a komunikácia v záťažových situáciách. Neverbálna komunikácia ako zdroj informácií pri poznávaní ľudí, jej využitite pri formovaní prvého dojmu. Základné pravidlá verbálnej komunikácie a sebakontrola vo vyjadrovaní.
- Obchodné zručnosti pre predajcov a nákupcovPodpora úspešného a efektívneho predaja prostredníctvom získania ‚vzhľadu‘ a zdokonalenia sociálno-komunikačných zručností pracovníkov v oblasti obchodu. Jednotlivé okruhy sú rozdelené tematicky: osobnostné predpoklady predajcu a motivácia, dôsledná príprava, telefonovanie, obchodné stretnutie a image, typológia zákazníkov, ako spracovať neúspech a syndróm ‚vyhorenia‘
- Time managementPodpora úspešného a efektívneho predaja prostredníctvom získania ‚vzhľadu‘ a zdokonalenia sociálno-komunikačných zručností pracovníkov v oblasti obchodu.
– Výkon a výkonnosť: rozdiely medzi ľuďmi, odolnosť voči záťaži
– 7 návykov vedúcich k efektívnej výkonnosti
– Time management: definícia, optimalizácia využitia času
– ABC analýza, stanovenie priorít, denné plánovanie a štruktúrovanie času, dôsledné denné záznamy
– ‚moji zlodeji času‘ – rozbor najčastejších prekážok pri efektívnom využívaní času - Obchodné rokovanie v praxiPomôcť zamestnancom pri obchodných jednaniach, komunikácii a udržiavaní vzťahov s klientmi. Jednoduchá štruktúra vedenia rokovaní a rámec činností a tém, ktoré by nemali chýbať. Účastníci sú vedení k vybudovaniu návykov úspešného negociátora, mimoriadna dôležitosť prípravy je doložená praktickými príkladmi. Stratégia – taktika – technika ako prostriedky obch. rokovania. Nácvik správneho a uvoľneného vystupovania a ovplyvňovania rozhodnutia klienta.
- Riadenie a motivácia pracovníkov cez semináre pre manažmentNašimi seminármi prešli manažéri veľkých výrobných podnikov či významných obchodných spoločností, ktorí riadili a motivovali veľké množstvo pracovníkov. Semináre však majú čo povedať i stovkám menších, ambicióznych firmám. Väčšina majiteľov firiem sa vyjadrila, že ich cesta k silnému a stabilnému postaveniu na trhu viedla aj cez semináre Business Success, ktoré sami zákazníci pomenovali na ‚neuveriteľné‘.
- Organizovanie a organizačná štruktúra firmyVeľkú istotu v našej práci nám dáva vedomie, že máme za sebou nesmierne silný a ucelený manažérsky systém, poskytujúci úplné odpovede na organizačné, administratívne, ale i etické rozmery podnikania. Snažíme sa pomôcť našim klientom pochopiť jednoduché zákonitosti, ktoré sa opierajú o skutočné poznanie života, a ktoré dokáže poslucháč okamžite využiť v reálnom živote. Mnohí účastníci odchádzali a odchádzajú potešení priamočiarosťou a funkčnosťou našich myšlienok. Klientom ponúkame metódy založené na zdravom rozume a praxi.
- Seminár – Motivačný seminár pre vedúcich pracovníkovPoznáte ucelenú základnú filozofiu a metódy manažérskeho know-how, hlavné vplyvy na motiváciu pracovníkov, zásady etiky? Viete, ako ich aplikovať v bežnej praxi? Poznáte zásady organizácie firmy, rozoznávate produkty, viete prideliť post a štatistiku, definovať komunikačné línie a priviesť ľudí k produkcii?
- Seminár – Ako dosahovať svoje ciele?‚AKO DOSAHOVAŤ SVOJE CIELE‘ je seminár, ktorý presne pomenuje dôvody, prečo dosahovanie cieľov zlyháva často ešte skôr, než začala ich samotná realizácia.
- Seminár – Motivačný seminár pre stredný manažmentČastokrát šéf firmy – inšpirovaný Motivačným seminárom pre vedúcich pracovníkov k zavádzaniu zmien a zlepšení vo svojej firme, narazí na nepochopenie a z toho vyplývajúcu neochotu stredného manažmentu a nižších vedúcich tieto veci zavádzať do praxe. A tak firma neťahá za jeden povraz, nenapĺňajú sa ciele.
- Predaj je životodarnou tepnou pre firmuPredaj je takou dôležitou oblasťou, že by sa o nej dalo hovoriť donekonečna. Ak by sme podnikanie mali prirovnať k poľnohospodárstvu, tak predaj zo všetkého najviac pripomína siatie. K tomu, aby sme mali pod strechou vymlátené zrno a mohli namlieť múku a piecť chlieb, máme počas siatia ešte veľmi ďaleko. No na žatvu musíme myslieť dlho dopredu.
- Predaj je o nádeji, že práve tento obchod sa podaríPri predaji mnohokrát nevieme, ktoré zasiate zrnko vyklíči a prinesie klas. Snažíme sa navštíviť čo najviac zákazníkov, ale najmä na začiatku nemáme ani najmenšiu predstavu o tom, či obchod dopadne úspešne. Napriek tomu sa vrháme stále znova do nových stretnutí a túžime po tom, aby sme mohli zákazníkovi dobre poslúžiť a aj predať. Je to stále znova o nádeji, že tento obchod sa podarí a pritom v hĺbke duše vieme, že mnohé úsilie prinesie nakoniec iba sklamanie. Pri výbere obchodníkov musíme pamätať na to, že predajcovia musia mať vysokú mieru odolnosti pri prehĺtaní horkých slín pri neúspešných obchodoch. Jednoducho nesmú sa nechať ubiť faktom, že iba časť kontaktov a úsilia prinesie nejaký výsledok.
- Keď predajca jednoducho stratí paruŠkolenia týkajúce sa predaja dokážu obnoviť pozitívny postoj predajcu. Aj keď sa na seminári o predaji trénujú konkrétne situácie, zlepšenie po seminári nezávisí celkom na schopnosti presného použitia nejakej techniky, ale väčší vplyv na úspech má zmena postoja k predaju. Naša výhoda je v tom, že človeka vytiahneme z každodennej rutiny a ukážeme mu, čo robí dobre, aj zle. A to ho dostane viac do akcie.
- Seminár – Neuveriteľný seminár o predajiMnohí obchodníci sú presvedčení, že s klientom musia bojovať. Keď sa takémuto predajcovi vyskytnú v priebehu obchodného rozhovoru námietky alebo argumenty namierené proti produktu, spustí obvykle obranný boj, ktorý často končí porážkou alebo sa zmení na zbytočnú námahu.
- Seminár – Perfekcia v predajiPo zvládnutí a natrénovaní postupov z Neuveriteľného seminára o predaji môžete s pomocou tohto seminára postúpiť do vyššej ligy. Naučíte sa ďalšie dôležité princípy a postupy pre vedenie obchodných rozhovorov a prehĺbite si vedomosti o budovaní skutočného porozumenia.
- Seminár – To najdôležitejšie, čo má vedieť predajca Seminár je zhrnutím našej dlhoročnej praxe a skúseností v predaji. Obsahuje tie najdôležitejšie informácie, ktoré sú pre úspešný predaj nevyhnutné. Sú to odpozorované zákonitosti predaja. Zistíte, že skutočné základy úspechu v predaji sú veľmi jednoduché.
- Seminár – Výstavy a VeľtrhySeminár poradí, ako pripraviť a zrealizovať výstavu, ako ju využiť po stránke obchodnej, ako motivovať vlastných pracovníkov. Komunikácia so zákazníkmi, realizácia prieskumov počas výstavy, public relations a vyhodnotenie výsledkov pojatia sú ďalšími dôležitými témami.
- Seminár – Efektívny predaj v maloobchodeJe určený najmä predajcom a predavačom v maloobchodných predajniach, ktorí prichádzajú do osobného kontaktu so zákazníkmi. Tiež je určený pre majiteľov a vedúcich predajní, ktorí majú svojich podriadených viesť k lepším výkonom a k vyšším tržbám.
- Seminár – Vedenie obchodného tímuAko každá činnosť, aj vedenie obchodného tímu má svoje presné pravidlá. Existujú osvedčené metódy, ktoré nemusíte znova objavovať, stačí im len porozumieť a zaviesť ich do praxe. A o týchto metódach vám chceme niečo povedať.
- Seminár – Seminár o komunikáciiTento seminár je určený šéfom firiem, vedúcim pracovníkom, predajcom a zamestnancom firiem, jednoducho všetkým ľuďom, ktorí chcú byť vo svojom živote úspešnejší, či zlepšiť svoje vzťahy so svojimi blízkymi, spolupracovníkmi a zákazníkmi.