Servis
Udržiavanie a zlepšovanie manažérskych systémov
Udržiavanie a zlepšovanie MS (Servis) zahŕňa nasledovné činnosti:
- administratívne práce spojené s požiadavkami normy – aktualizácia dokumentácie, riadenie dokumentácie a pod.,
- výkon interných auditov,
- navrhovanie nápravných a preventívnych opatrení – na základe výsledkov IA, nezhôd, reklamácii, interných zistení, …,
- pomoc pri hodnotení ukazovateľov efektívnosti procesov,
- príprava podkladov a správy pre Preskúmanie systému,
- odborná pomoc pri riadení a riešení nezhôd,
- preškoľovanie pracovníkov spoločnosti ohľadom systému, dokumentácie a zmien s tým spojených,
- zastupovanie pri kontrolných, recertifikačných, prípadne zákazníckych auditoch,
- predkladanie návrhov na zlepšovanie manažérskeho systému.
Servis systému ponúkame v 2 variantách
„Full“ servis
Zameriava sa na všetky vyššie uvedené oblasti servisných činností, pričom frekvenciu a rozsah konzultácií je stanovený v harmonograme servisných prác dohodnutom so zákazníkom.
Čiastkový servis
Spočíva vo výbere činností z vyššie uvedených oblastí a rozsah oblastí a frekvencia poskytovaných služieb závisí len od potrieb zákazníka. Čiastkový servis obvykle realizujeme ako pomoc klientovi pri príprave manažérskeho systému pred kontrolným/recertifikačným auditom.
Využitie našich služieb v oblasti „servisu“ systému Vám prinesie viacero výhod
- odbremenenie Vašich zamestnancov od niektorých povinností vyplývajúcich z požiadaviek normy podľa ktorej je Váš manažérsky systém zavedený a certifikovaný (starostlivosť o dokumentáciu systému, vykonávanie interných auditov, riadenie nápravnej a preventívnej činnosti, vyhodnocovanie výkonnosti procesov, sledovanie zmien v manažmente kvality, …),
- efektívnejšie zabezpečovanie činností potrebných pre udržiavanie a rozvoj systému profesionálnym konzultantom,
- úspora času pri vykonávaní uvedených činností (profesionálny konzultant je schopný vykonať mnohé činnosti v systému až o ½ času rýchlejšie a efektívnejšie, ako zamestnanec, ktorý má kvantum svojich vlastných povinností)
- úspora nákladov,
- získanie objektívnejších informácií a výsledkov o fungovaní systému pre vedenie spoločnosti (z interných auditov, z analýz),
- bezproblémový priebeh kontrolných a recertifikačných auditov (náš konzultant sa na dobu auditu stáva „Vaším zamestnancom“ a háji Vaše záujmy).